Klawisze Dostępności
Przedmiotem skargi może być w szczególności:
Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej obowiązany jest zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy, również w przypadku zwłoki w załatwieniu sprawy z przyczyn niezależnych od organu. Na niezałatwienie sprawy w terminie stronie służy zażalenie do organu administracji publicznej wyższego stopnia. O sposobie załatwienia skargi zawiadamia się skarżącego.
Jeżeli organ, który otrzymał skargę, nie jest właściwy do jej rozpatrzenia, obowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni, przekazać ją właściwemu organowi, zawiadamiając równocześnie o tym skarżącego, albo wskazać mu właściwy organ.
Dyrektor Urzędu przyjmuje strony w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki i środy w godzinach: od 13:00 do 15:00. Informacja o dniach i godzinach przyjęć klientów w sprawach skarg i wniosków podana jest do powszechnej wiadomości w siedzibie Urzędu.
Skargi i wnioski dot. zadań i działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Kędzierzynie Koźlu ewidencjonuje Referat Administracyjno-Oraganizacyjny w Rejestrze "Ewidencja skarg i wniosków". Skargi analizuje radca prawny, który obowiązany jest przekazać je niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni:
Redakcja strony: SkargiRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl